Tuesday, November 9, 2010

Sedih.Kecewa.Gagal

Dalam keseronokan member2 aku selepas abis menempuh paper FIN 329 iaitu paper investment Management semalam,aku antara individu yg keluar daripada dewan exam dalam keadaan yg agak kecewa,sedih dan mcm2 lagi lah!! Ade yg balik lepas paper boleh lak fikir pasal nak balik kampung,aku tak terfikir pun lagi coz dalam kepala aku dok fikir:

1. Macam mana la aku nak study sem depan kalau ade paper repeat?
2.Mana aku nak cari umah sewa time2 mcm ni,CGPA aku rendah konfom kena tendang kolej
3.Mcm mana nak grad sebagai student investment kalau subjek penting spt Finance aku gagal.

mcm2 lagi dalam kepala aku neh..serius aku takut giler..time aku tgok paper FIN 329,tgn aku terketar-ketar bila tgok soklan diye..AKU TAK TAU PAPE WEI!! nak meraung pun tak guna...aku salahkan diri aku sendiri walaupun sebelum2 ni aku salahkan lec dan member2,ade jgk mmber2 yg tak nak tolong mmber..dapat something daripada Lecturer tapi 'makan' sorang2...maybe dia nak grade sorang2 kot..

antara sebab munasabah kenapa 'member' buat mcm tu:

1.Dia seorang yg PENGECUT: kenapa? dia takut ade orang lain yg lebih pandai daripada dia.Kalau ade org lain lebih pandai bermakna dia akan malu..ade jgk org mcm ni kan?
2.Dia seorang yg PENTINGKAN DIRI SENDIRI : Ah! kisah ape kan?,janji aku lulus,member2 tak yah la lulus,kalau lulus nnt diaorang tinggi daripada aku.

Benda2 macam ni ade je dalam dunia...antara kena kat kita ke tak jer..

1 comment:

cik tEmbam said...

sabar ye..
myb ada hikmah..:)
lpas neyh stady awai taw..!