Wednesday, November 17, 2010

Sambut Raya Korban

Assalamualaikum...huhuhu...kehangatan raya korban masih terasa walaupun dah agak petang sekarang neh. huu...Alhamdulillah,baru je lepas makan kat umah member aku yang aku panggil 'Maksu'..dia ada jemput datang rumah,mula2 agak segan la jgk sebab aku ingt aku sorang jer,rupanya ramai yg datang! huhuhu..mmg best ah!

Bagus jgk maksu wat makan2 macam neh,dapat jumpa mmber2 dari sekolah SMK Alma dulu..walaupun tak ramai tapi agak meriah la jgk..huhuhu..thanks to maksu sebab jemput saye.kih3..dia buat bihun goreng dan laksa...korang semua pun dah tahu kan yg aku tak makan laksa,so aku just sental makan bihun goreng je la! huhuhu..

Kira2 ada 14 orang lah jugak tadi dalam umah maksu..huhuhu..dalam 14 org tu hanya aku dgn mmber aku tengku muhammad zamir je yg bukan dari kelas yg sama.Kami berdua kelas 5ST (5 sains tulen dan teknologi) manakala yang lain tu bebudak kelas 5KE1 (5 Kemanusiaan dan Ekonomi) Mcm pelik kan budak sains leh join dgn budak ekonomi? Bagi aku tak pelik pun,coz aku mmg suka berkawan neh,bdk2 kelas belakang pun aku tak de rase malu nak berkawan.

Dolu2,sebelum zaman aku masuk 5ST,bdk2 sains terkenal dgn sikap sombong.Tak semua yang sombong,segelintir.Kadang2 budak kelas sains tak pernah kenal antara satu sama lain dgn budak2 kelas ekonomi dan akaun.Masuk zaman aku form 5,semua tu jadi terbalik! hahaha..bdk2 kelas sains leh melepak kat bengkel budak2 MPV(vokasional)..rileks jer..kami semua tak kisah,kami berkawan tak kira rupa,darjat serta pendidikan! yEAhh!! Caya LAh geng 5ST 2006!!

                                                                 biar gambar bercerita :-





 yang baju merah putih tu budak kelas aku dulu tengku muhammad zamir

 Dari kiri: tengku,irwani,keon,aku,aslam,syafiq
Dari kiri duduk: amirul,aswad,akhir,eman,alif
pompuan: mardihah(maksu),shikin,nana
semua budak 5KE1


WE ARE UNITE!! (^-^)

No comments: