Friday, November 19, 2010

RoNdA SaTu PeNanG!

Assalamualaikum..hee..maaf la lambat update blog aku kali ni..besa la cuti,tak tau wat pape,tido la jawabnya...dgn line internet yg mcm F***ING,mcm mana nak online selalu..huhuhu..tapi tak pe,arini aku nak cite pasal aktiviti aku pada hari Khamis yang lalu..aku kuar dgn sepupu aku yang dari Pahang,dia ni budak MassComm kat kolej Shah Putra,Kuantan. Diaorang satu family balik bercuti time raya haji aritu...sepupu aku tanya kat aku mana kawasan pulau pinang yang ade bangunan bersejarah? aku bukan tau sgt pun tapi aku bwk la dia jgk ke penang sebab benda ni salah satu asignment dia jugak..so aku harus tolong diye..hhehehe..dalam kete sepupu aku cakap 'Kalau ade model awek terbaik neh!' aku cakap 'mana mau cari awek time2 raya neh..'

sampainya kami di kawasan pulau pinang (belah pulau) aku letak kereta dekat2 area jeti Raja Uda(tempat org naik feri) nak parking keta dalam town takut nnt tak de parking lak.So kami amik keputusan untuk berjalan kaki jer.Perrgghh..agak penat jgk,korang tahu kami berjalan dari jeti smpai ke KOMTAR! jarak nya macam dari UiTM arau ke Kangar! huuuii..dah la tgh2 panas..mmg terbakar aku aritu..tapi sebab nak jadi model sambilan punya pasal,SANGGUP  :)

tgok la antara gambar2 yang diambil oleh sepupu aku dan aku sebagai modelnya.. :)













5 comments:

cik tEmbam said...

heheh.. selamat bermodelling yee..(:

Tanaka..>GeNEcist..™® said...

Comelll!!! Gamba yg first tu mcm ade maksud tertentu je? haha!!

umisalmah.blogspot.com said...

aku suke gambar yang banyak burung tu
comel... mamu x ahahahahhah
creative 2

Hamba Yang Berdosa said...

thank u! mohsin! tak dak maksud pape pun gmbar first tu! hhuhhu

__✿HARISA✿__ said...

pergh!

suke semua pic ko mamu ji!