Sunday, November 14, 2010

Bosannya hidup Dirumah

hari ni dah masuk hari kedua aku dok rumah...aku tak tau nak wat pe,fikiran buntu,nak main game pun dah tak larat nak abiskan game tu (sebenarnya aku asyik kalah jer tu yg malas main tu) Nak kuar gi cari member2 aku boleh jer..kalau aku start je jumpa mmber2 aku,aku takut aku lak tak de mase dok umah..huhu..serba serbi tak kena kan?? Dok umah pun jadi masalah,tak dok umah merayap merata pun jadi masalah..haish!.. antara benda yg selalu aku buat time cuti2 supaya aku tak boring dok umah adalah : -

1) Aku akan kuar gi Cyber Cafe,tapi sekarang aku dah jarang gi CC coz aku dah tak de geng nak main game, Dulu ade geng main game tapi diye dah meninggal dunia tahun lepas..Al-Fatehah untuk arwah Mohd Ikhlas

2) Aku akan meronda dgn menggunakan 135LC aku ke seluruh kampung,walaupun aku dok dalam taman tapi aku tak de member kat taman,bdk2 taman ni bosan,keje dok umah main game kat komputer jer..aku suka kawan dgn bdk2 kampung. =) bdk2 kampung ade aktiviti ckit.

3) Aku akan pergi umah tok aku,ini benda rutin yg selalu aku wat time cuti2 panjang..kalau dulu aku suka mai umah tok aku sebab dapat makan.Tapi sekrang tok aku yg pompuan dah tak dak.. Al-Fatehah untuk tok aku Kalsom bte Ahmad.

4) Aku akan ajak kwn2 aku gi karoke,hahaha..ni agak selalu la jgk aku wat time2 cuti..kih3..bosan2 ade duit dalam 5 ringgit,tibai buang 5 lagu! puas hati! hahaha..dulu mmber aku Mat Arip selalu la ajak aku pi Karoke..sekarang diye kat sarawak. Sekarang aku selalu pi dgn Irwani.Karok dua org ja!! hahaha

hmm...tapi tu semua dulu..time2 sekolah..time sekolah ni best oo..ramai2 member2..kire time waktu petang tu ade jer aktiviti aku luar rumah.Aku tak pernah lekat kat umah time2 hari sekolah..apatah lagi cuti kan?? hehehe..kalau petang jer mmber aku si Khairi Hafizi akan kol ' Wei! jom main bola kat Markisah' (markisah tu nama taman dekat2 dgn sekolah aku)

Aku tak pandai sgt main bola,tapi saje nak isi masa lapang aku main la jgk bola kat markisah tu walaupun aku dgn mmber aku jer melayu (yang lain semua berketurunan India). Kami SATU MALAYSIA,main tak kira kaum aih..caya lah kami!! hahaha..

cukupla kat cni dulu..nnt ade mase aku cite lagi tentang pengalaman aku kat korang k! bye2~!

1 comment:

cik tEmbam said...

so, cuti sem kali neyh nk wat pa?
nk bela lemak kh?