Monday, May 23, 2011

Reunion Form6 2011 Gempak!!!

Salam....hye dearest reader! pada 21 Mei 2011 yang lepas, rakan2 form6 aku telah buat satu Reunion keliling Pulau Pinang. Walaupun hanya 8 orang jer yang ikut,tapi sangat HAPPENING! mcm 300 orang yang pegi! First aku amik member aku syafiq,pastu amik si zalika,and then amik Fatihah..yang sorang lagi aku kena pi amik kat area sebrang jaya iaitu Cassandra. Setelah semua telah dipungut,kami terus ke Butterworth untuk mengambil kawan kami Amirul yang sanggup datang dari Alor Star demi Reunion ini.Nampak tak, kami sangat2 menjaga hubungan persahabatan kami! =) Tapi sedih jgk ade yang nak pegi tapi tak dapat pegi mcm Fieda dan Kiera..tak pe ye..nnt kita wat lagi..korang mesti join k! 

First tempat kitaorang pegi adalah Botanical Garden atau pun Taman Botani kat Kebun Bunga,Penang. Biar gambar berbicara...

ni time ondaway ke Botanical garden..nek ferry


ni la Amirul

dari kiri : zalika,Izzati,Laxmie,dan Cassandra



beliau adalah peminat camera!


time sampai di botanical garden..semua mcm kena histeria sebab nk tangkap gmbar..hahaha










Kemudian kami mengambil keputusan untuk ke Taman Negara Pulau Pinang di sebelah teluk Bahang..byk jgk gmbar yang diambil kat cni..


tgh tunggu nk nek bot...



nmpak mcm professional kan?


time nek bot...


ceewwaahh!!


seronok jumpa air...


hayunan keemasan!


ika bagi instruction kepada amirul dan syafiq sebelum membuat hayunan


yang tiga neh hayun kat cni jer.. =)


ami selepas berlawan dgn ombak selat melaka..=)


gaya seorang penerjun bebas






pasangan bercinta ke?? Eerrkk


laju...laju..buaiku laju...







amirul membaca doa sebelum mmbuat hayunan,syafiq meng'amin'kan dibawah



dan..... =) 



aku tak dapat lupakan pengalaman ni. Alhamdulillah,aku dapat member yang menitikberatkan soal persahabatan dan tak mau lupa pada rakan2 yang lama,itu aku sokong sangat2! Terima kasih kepada Cassandra sebagai Pengarah Projek,nnt buat lagi naa...dan yang lain2 seperti Amirul yang snggup turun padang dari Alor star ke penang semata-mata untuk berjumpa dgn kwan2,zatty,zalika,Fatihah, laxmie dan syafiq yang sudi join! Insyaallah kalau ada masa kita berjumpa lagi..wat event lagi nnt taw! Luv u All! =)


No comments: