Tuesday, November 8, 2011

Result Sem 6 yang aku nnt2 kan! Alhamdulillah..

Salam readers! rasanya aku terlambat nak ucapkan tahniah kat kawan2 aku yang berjaya dalam exam untuk sem akhir ni. Aku ucapkan tahniah kepada semua kawan2 ku! Yang berjaya dgn cemerlang tu harap leh lah bntu lagi org yang tak berapa pandai seperti aku neh lain kali yer! hee.. Insyaallah..biarlah kita sama2 berjaya k..

Alhamdulillah..result aku sem ni agak gempak! aku pun tak sangka leh dapat result mcm tu..mmg aku nak sgt result mcm tu,tapi aku tak harap sgt pun..dgn usaha aku tak tido malam..study smpai bengkak mata,bengkak otak,bengkak hati, doa ibuku dan juga doa ku meminta kepada yang Esa akhirnya berbaloi...syukur Alhamdulillah..aku tak nak memain lagi dh..kecewa tu ada jgk bila CGPA aku tak melepasi 3.00...itu lah yang dikatakan nasib. Aku dapat 2.99..tapi tak pe..Allah nak uji hamba-Nya..aku terima dgn hati yang terbuka dan bersyukur dgn apa yang ada =)

Kepada lecturer2 ku..anda byk membantu aku dalam mendapat result yang sebegini..thanks sgt!! sayang lecturer2 semua!!

Rakan2 ku...terima kasih atas dorongan anda semua dan semangat yang anda berikan kepada aku...Alhamdulillah..kita grad sama2! terutama geng kolej nyatoh! kita dah berjaya weii! hehehe

dan kepada my cik tembam, terima kasih kerana selalu support aku dari belakang. terima kasih kerana faham situasi. Walaubagaimanapun, owg tetap tak leh tandingi dia dalam pelajaran. Syabas na cik tembam! hehehe..

Lastly my mum..thanks sebab sudi dgr luahan hati anak mu ini bila tak dapat jawab exam..hehe.. bila aku mengadu paper susah mak selalu ckap ' Tak pa lah..dh buat yang terbaik dah..mak selalu doakan untuk hg..' terkedu mak aku bila tgok result aku haritu..Alhamdulillah..tuhan makbulkan doaku untuk membanggakan ibuku.

2 comments:

hawaizzati :D said...

tahniahhhhhhhhh ")

cik tEmbam said...

tahniah sayang and thanks for the wishes :)