Monday, October 18, 2010

Saya Sayang Anda!

Assalamualaikum...lame jgk aku tak ber'blog' neh..maleh nak menaip...cerita byk tapi dah maleh mcm mana maw update..hehehe..today aku update my blog dgn cite tentang seseorang ni.. aku mengenali beliau pada awal tahun 2009 (aku start masuk UiTM Disember 2008)..First time jumpe time geng2 kelas aku kuar makan kat depan matrikulasi perlis (kedai mak pah)..itu kira macam sesi suai kenal la dgn budak2 kelas aku..hihihi..dalam masa yg sama 'cari jodoh' la..peribahasa 'SAMBIL MENYELAM MINUM AIR'... ^-^

 Time tu aku duduk kat hujung meja,bermakna aku boleh nmpak semua orang,time tu juga lah aku nk tgok perangai sorang2..hiii..aku suka nilai2 org neh..tgok dari cara duduk,cara ckap,dah tau dah perangai mcm mana..(six sense) ^_^  ...Malam tu aku kenal sorang demi sorang,aku tak perasan langsung kehadiran seseorang nih..bkn sebab dia tak cantik atau pun cun tapi dia agak pendiam ketika itu..aku bersembang dgn orang lain jer..aku tak pandang pun kat dia. 


  Aku mula perasan kehadiran beliau time dalam kelas,dia selalu duduk depan dgn dua orang lagi kawan beliau. Dia dok depan,dok diam jer..lecturer tanya sepatah dia jawab sepatah..adoi..aku mmg tak suka orang yg tak byk cakap ni,mula la badan aku gatal-gatal (miang) ...aku dari sekolah dulu aku suka kacau org especially pompuan yg pendiam,tak byk ckap..geram! aku tanya sepatah jwb sepatah! mcm mana aku kacau?? aku dok sebelah dia, ushar2 (tgok2) dia,bagi dia rimas ckit..hahahaha..jahat kan aku?? aku tak jahat nakal jer.. ^_^




   Aku singkat kan je lah cerita ni,korang bkn nak amik tau sgt pun. =) Permulaan perkenalan kami bermula apabila salah sorang member aku rekemen kan aku dgn sorang minah ni..aku cakap kat member aku dgn keadaan riak 'GUA TAK MAIN LA ORG REKEMEN,GUA KENA KNAL DULU BARU GUA NGORAT HABIS-HABISAN' aku mmg jenis kalau nk ngorat pompuan aku selidik luar dalam.Aku tgok ade jer org yg suka couple or kawan mcm kenal melalui henfon or FB (time tu aku layan Friendster). Aku tak suka mcm tu,aku kalau leh nk kenal sedalam2 nya sebelum kapel..^_^



  Member aku rekemen kan beliau, bdk yang aku kaco dalam kelas tu la!! aku cakap mcm ni 'HAISH,AWEK ORG TU..AKU TAK SUKA KACO AWEK ORG BEB!' member aku pun tak tau dia single ke tak..so aku wat dunno je la.. ^_^...member aku bagi no dia kat aku tapi aku tak save pun sebab aku takut tu awek org,nak tanya malu.. =) tetiba henfon aku yg dah berkurun tak de org kol tetiba masuk no yg aku tak knal..'HELLO,BOLEH CAKAP DGN.....' wow! dia kol aku beb! ^_^ (cuke2)




   Start daripada itu la aku mula mengenali beliau,tanya status beliau,makanan kegemaran beliau, warna kegemaran beliau...bak kata serba serbi aku tanya lah! (dalam hati sudah berkenan) ^_^ 
Bermula dgn KAU & AKU...kemudian SAYANG..(gatai sungguh time tu) =)  
Aku dapat rase yg dia ni pilihan aku..aku kena dapatkan beliau! 'GUA SUKA LU BEB!' wink2!




  Suatu malam yg hening lagi dingin,aku dengan secara rasmi nya men'declare'kan diriku dgn diri nya...huhuhu..Alhamdulillah,walaupun pada kali pertamanya dia menolak (wah! cintaku ditolak!) tapi usaha tu ade..dan beliau terima aku seadanya..YEY!  Tanggal 29 April 2009..aku dan beliau sudah tukar status 'In Relationship' ^_^


  

  Alhamdulillah...kami still dalam perhubungan sampai sekarang dan aku berdoa supaya hubungan ku dgn beliau dipanjangkan hingga ke akhir hayat..insyaallah..walaupun byk dugaan kita hadapi,byk krisis yg melanda,byk salah faham yg terjadi...Saya Sayang Anda Nur Afiza Hanim....


time di awal perkenalan





saya makin sayang dia





 
semoga kita berkekalan hingga keakhir hayat yunk


sekian...wassalam..^_^



p/s: i love you yunk...jgn marah2 lagi yer.. =)

No comments: