Friday, April 6, 2012

Rumah sewaku,syurga ku.. =)

Salam dearest readers! bersangkut paut dgn tajuk diatas aku saja jer nak memperkenalkan rumah sewa kami neh... mana lah taw kot2 ade yang berkenan nak duduk rumah kami ni..ada lagi kosong untuk seorang lagi. Macam dalam blog umisalmah.blogspot dia ada cerita pasal rumah sewa beliau..arrgghhh..aku tak nak kalah,nak cerita jgk! hahaha..bersaing secara sihat..kita mmg sihat kan umisalmah?? =)

meh ushar2 umah kami..hehehe

 ini tandas umah kami...luar dh la..dalam kang terkejut lak..

 ini ruang makan kami..siap ada meja makan lagi..maaf atas meja berselerak..

 ni bahagian pinggan mangkuk...masuk umah jer pinggan mangkuk dh tersedia...

 sinki dan dapur kami...kemaskan?? wink3~
ada tiga bilik dalam umah neh...bilik yang terbukak tu lah bilik aku..meja hujung tu meja study aku..


2 comments:

Nama saya Umi Salmah said...

ade bilik kosong x?
aku ngan wawa nak pindah hahahahah

seriously betul asril cakap,

LUAR STINGGAN, DALAM MACAM KONDO

Sang Kalimatapa said...

haaa...kan aku dh ckp...umah kami selesa la jgk..alhmdulillah..ini lah rumah yang nak diduduk smpai 3 tahun..insyaallah.. =)