Thursday, June 30, 2011

You are Annoying!

Annoy...gapo diyo tu? dulu aku tak paham apekebenda annoying neh..baru aku taw dalam 3 tahun lepas annoying bermaksud 'mengjengkelkan' ye ke eja dia mcm tu? aku tgok la kan orang2 zaman sekarang neh (suke sgt cerita pasal org,diri ko sendiri pun tak btul mamu oi)  selalu tgok orang lain gedik2, sdangkan diri mereka pun gedik. tak guna la cakap kat orang kalau diri sendiri pun gediks! (patut tukar tajuk 'GEDIK')

Aku search la jgk dalam internet yang serba canggih ni kan,aku cari apa maksud gedik tu..mmg sah2 la tak de maksud dalam kamus dewan,tapi menurut pemahaman aku, gedik ni adalah satu gerak tubuh bukan bahasa tubuh yang apabila orang lihat orang akan berbulu lebat gila sebab tak suka tgok tetapi orang yang melakukan ke'gedik'an tu tidak akan rasa diri beliau gedik dan merasakan itu adalah 'human behaviour' (gapo diyo nate beghok?)

aku pun tak paham kenapa masih ada perangai mcm neh..ingtkan umo dah besau leh fikir mcm orang besau (org besar sekarang pun fikir bukan2) benda ni tak ter'tuju' kearah kaum wanita jer yer..lelaki pun ada yang gedik (aku gedik ker??) aku gedik tulis blog jer..hahahaha..that all! bubbye!

No comments: